25 Aralık 2016 Pazar

Merhaba Yazısı 🙋🏼✨

                 💕 Merhabalaar 💕
   Başlığımdan da anlaşılacağı üzere bende blog dünyasına adım atmış bulunuyorum ve bu bir merhaba yazısı.Uzun bir düşünme süresi ardından bende buralarda olmaya karar verdim. Eksiktim dimi;)
   Şaka bir yana uzun zamandır sosyal medyayı aktif olarak kullanan ve kozmetik konusunda epey bir tecrübe edinmiş biri olarak bende denemeliyim diye düşündüm. Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse 5 nisan 1987 İstanbul doğumluyum. Şuan ev hanımıyım ancak son bir seneye kadar aktif çalışma hayatı içindeydim. Nişantaşı Leyla İnanır Güzellik Uzmanlığı kursunu başarıyla tamamlamış bir estetisyenim aslında... Şimdilik kısaca böyleyim. Eminim zamanla birbirimizi daha yakından tanıyıp kaynaşmış olacağız.. Bloğumda da gerek ürünlerle gerek uygulamalarla ilgili kendimce deneyimlerimi ve bilgilerimi sizlerle paylaşma isteğindeyim...
   Daha önce deneyimlemediğim bir sürece girmiş bulunuyorum. Bakalım umarım herşey güzel olacak... Yeni yazılarda ve paylaşımlarda görüşmek üzere... 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder