9 Ocak 2017 Pazartesi

Isana Oje Çıkarıcı İncelemesi✨



   Herkese yeniden merhabalar🙋🏼

Bugün size basit bir oje çıkarıcı yani asetondan bahsedeceğim. Isana markasını birçoğunuz duymuşsunuzdur. Bir Alman markası. Rossman'larda satılıyor ve pamuğundan şampuanına birçok ürün çeşidi var. Hepside güzel içeriklere sahip ve başarılı ürünler.
Bizim yazımıza konuğumuz badem aromalı oje çıkarıcısı. Kullandığım en güzel aseton diyebilirim. Bunu denedikten sonra başka hiçbir aseton almadım, ihtiyaç duymadım. İçerisinde değerli yağlar ve nemlendirici bileşenler mevcut. En koyu ojemi bile hızlıca ve derinlemesine, hiçbir kalıntı bırakmadan çıkarıyor. Hem de hiçte fazla uğraştırmadan. Sonrasında da ardında çok güzel bir koku bırakıyor. 125ml şişelerde yeşil renkli bir sıvı. Uzun bir zaman gidiyor. 
    Yani bir asetondan daha ne beklenebilir daha ne söylenebilir bilmiyorum:) Yolunuz herhangi bir Rossman'a düşerse muhakkak bakın benim için:) Ben çok severek kullanıyorum ve size de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. 
     Yeniden paylaşmak üzere... Huzurlu günler diliyorum💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder