9 Şubat 2017 Perşembe

NYX Pore Filler Makyaj Bazı İncelemesi✨



                               
     
          Herkese yeniden merhabalar;


  Cilt temizliğimize, kullandığımız ürünlere ne kadar dikkat edersek edelim gözeneklerle savaşımız ve uğraşımız maalesef ki bitmiyor. Biraz da yaş ilerledikçe daha göze batar hale geliyor. Hele ki pürüzsüz bir ten makyajı yapmak istediğimizde ilk gözümüze batan açık gözeneklerimiz oluyor. Bu durumda başvurulabilecek en pratik yol gözenek küçültücü makyaj bazları bence.
  Bugün sizlere bahsedeceğim Nyx Pore Filler makyaj bazı da tam bu iş için yapılmış bir ürün. İsminden de anlaşılacağı üzere gözenek doldurucu bir makyaj bazı. Gözenekleri küçültüp, cildi pürüzsüzleştirmeyi ve makyajın kalıcılığını arttırmayı vadediyor. Somunumsu bir renge sahip ama cilde sürüldüğünde kesinlikle öyle durmuyor. Ciltle çok güzel bütünleşiyor. Biraz katı kıvamlı ancak yayılması oldukça kolay. Ambalajı biraz küçük, biraz da hava ile dolu gibi geliyor bana ama ürünü minik bir parça aldığınız da bile yettiği için çabuk bitmez diye düşünüyorum.
  Ben nemlendiricimi sürdükten sonra makyajıma başlamadan önce gözenekli olduğunu düşündüğüm T bölgeme uyguluyorum. Çok ciddi gözenek probleminiz yoksa eğer gözle görülür bir pürüzsüzlük sağlıyor gerçekten. Aynı zamanda fondötenin cilde daha iyi oturmasını sağlayıp, ten makyajının kalıcılığını artırıyor diyebilirim. Benefit Professional'a muadil sayılabilir bence. Hem de fiyatı onun yarısından bile daha az. Ben Nyx in kullandığım hemen hemen her ürününden memnun kaldım. Böyle bir ihtiyacınız varsa sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
  Bana sormak istediğiniz eklemek istediğiniz her şey için yazabilirsiniz. Başka bir paylaşımda görüşmek üzere... Güzel günler diliyorum hepinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder